dimecres, 6 d’abril del 2016

Improvisant

Ahir Yeremy i jo havíem quedat per anar a fer un pastís al meu pis, i després de passar a per ell vam anar junts a la biblioteca Carles Rahola perquè jo havia de tornar uns llibres. I mentre estàvem fullejant els còmics dels superherois de Marvel, ens vam adornar que ens venia molt de gust anar a veure la película de Batman vs Superman. Pensat i fet, vam mirar l'horari dels cinemes i cap allà!! Em va encantar improvisar així, perquè això vol dir que tenim confiança, cada dia ens coneixem més i ens ho passem millor. Als dos ens encanta anar al cinema, i la veritat és que cap dels dos té ocasió d'anar-hi normalment així que hem decidit que abans que acabi el curs hem d'anar a veure una pel·lícula en 3D.

El divendres em quedat amb Izan, Chloé, David i Alba per anar a jugar al bàsquet i a berenar tots junts. I tenim pendent una visita al Tibidabo, quins nervis i quines ganes d'anar!! Tenim molts plans pendents per aquests dies de bon temps que venen!!

Rosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada